Kava.hr
podijeli stranicu na Facebooku
podijeli stranicu na Twitteru
podijeli stranicu na Google plus
podijeli stranicu na Pinterestu
podijeli stranicu putem e-pošte
pretraži stranicu KAVAhr
 
kava.hr / početna stranica sve o kavi forum o kavi kontakt informacije
 
 
dobrodošli na stranicu `kava.hr`
 
 
MALI OGLASI
 
Kupnja, prodaja, zamjena kućanskih i profesionalnih aparata, mlinova, usluga i pribora za kavu. Sudjeluj:
mali oglasi / Kava.hr
 
 
ZANIMLJIVOSTI
 
 
 
Vi ste ovdje:   početna > inovacije
 

Inovacije u svijetu kave

inovacije
Coffee mug

U nastavku pročitajte priču o poznanicima koji su tijekom jednog sasvim ležernog druženja došli na ideju razvoja roga za kavu. Ideju su proveli u djelo pomoću modela grupnog financiranja (eng. crowdfunding), odnosno kroz prijavu projekta na platformi za grupno financiranje - Kickstarter. Inovatori su mladi i kreativni ljudi iz studia za dizajn i proizvodnju EQUA i Desnahemisfera iz Ljubljane.


Mladi dizajneri su odlučili povezati dizajn šalice za kavu s pričom o otkriću kave te su oblikovali šalicu po uzoru na kozji rog. Iako je to oblik koji olakšava ispijanje kave, rog ne može samostalno stajati na ravnoj površini. Zato je dodan obruč koji služi kao držač i izolator, a kada se okrene ima funkciju postolja. Iz praktičnih razloga je odlučeno da će se rog moći nositi preko ramena, odnosno oko ruke po želji korisnika. Držač i remeni su dostupni u varijantama od prave ili umjetne kože te od tekstila dobivenog od konoplje.

Budući da je konačni proizvod koji je nastajao tijekom dvogodišnjeg procesa bio nešto za što su inovatori vjerovali da ima mnogo potencijala, odlučeno je da će biti lansiran s boomom. Kako je proizvod istovremeno dosta ekstravagantan, tražen je kanal preko kojega se može dobiti potvrda koncepta i provjera ciljne skupine. Iz tog razloga je odlučeno kako će projekt biti proveden kroz Kickstarter platformu, a odluka je bila pun pogodak. Osim što je dokazano da se koncept i proizvod sviđaju mnogo široj populaciji od očekivane, postali su prepoznatljivi diljem svijeta.

Prvi koraci su bili standardni za prijavu Kickstarter projekta, no nisu bili jednostavni. Brojna papirologija je bila zamršena, ali zabavniji dijelovi pripreme, poput snimanja videa, fotografiranja i pisanja sadržaja, uljepšali su proces prijave. Unaprijed je osmišljena PR strategija te kompletna komunikacija preko društvenih mreža, tako da je odmah nakon lansiranja dobivena medijska pozornost. Inovatori naglašavaju da je uvijek potrebno predvidjeti najbolji i najlošiji scenarij te unaprijed pripremiti korake za reakciju. Osim dugotrajne pripreme kampanje, puno posla je bilo i tijekom same kampanje, posebice s korisničkom podrškom zbog koje je bilo potrebno raditi dugo u noć.

Projekt traje već dvije godine, a pojedini koraci su trajali duže no što je planirano. Na projektu radi 15-ak ljudi, od dizajna do promocije i korisničke podrške. Prepreke u Kickstarter projektu mogu se dogoditi na svakome koraku, a u ovome slučaju se dogodilo da video koji je bio prvobitno snimljen nije odgovarao očekivanoj kvaliteti. To je značilo ponovno traženje ekipe za snimanje, termina te ponovnu postprodukciju. Sve je to produžilo cijeli proces, no upornost projektnog tima je dovela do ostvarivanja zadovoljavajućeg rezultata.

Početkom Kickstarter kampanje se vjerovalo kako je ciljna skupina vrlo nišna, no odaziv je totalno razoružao cijeli tim. Primarni fokus je stavljen na mlade, urbane ljude koji uživaju u životu, vole inovativan dizajn te cijene dobru kavu. Unatoč tome, proizvod su naručivali muškarci i žene raznih dobnih skupina, životnih stilova te sa svih strana svijeta.

inovacije
Trenutno je proizvod tek izašao iz tvornice te je sljedeći korak slanje proizvoda Kickstarter backerima. Tijekom kampanje su zaprimljeni mnogobrojni upiti potencijalnih distributera te traje faza pregovora. Primarni prodajni kanal je online prodaja, no bit će osigurana dostupnost proizvoda u tgovinama diljem svijeta.

Dugoročna želja i plan je širenje asortimana pod brandom Goat Story. No, trenutno se ne govori o konkretnoj realizaciji, budući da se još uvijek privodi kraju trenutna kampanja, čija se velika završnica sastoji od, njihovim riječima rečeno "nezamislivog logističkog uragana". Mladi inovatori se ne planiraju na tome zaustaviti te su uvjereni kako će se o Goat Story-u još mnogo čuti.

inovacije
 
 
 
 
 
 
 
NAJAVE DOGAĐANJA

 
 
KNJIGA O KAVI
 
knjiga o kavi
Saznaj više:
 
 
Promet Aroma
 
Esines
 
Try Mami's Caffè - Italian benefit in each cup!
 
 
 
 
www.kava.hr © 2009 - 2016 • Svijet Kave - Sva prava pridržana