Povijest kave Biljka Pržena kava Globalni svijet kave Zdravlje i kava Spravljanje kave Savršena kava Recepti s kavom Forum

Kupnja, prodaja, zamjena kućnih i profesionalnih aparata, mlinova, usluga i pribora za kavu. Uključi se:

Oglas kava pribori

Proučite umjetnost spravljanja cappuccina i drugih kavinih napitaka:

Latte art

 

KNJIGA O KAVI

Prva hrvatska knjiga o kavi!!! Naručite ovdje:

Kava-knjiga o kavi

Prihvatiti Informacije o knjizi
Prihvatiti Pogledaj sadržaj
Prihvatiti Kontaktiraj autora
Prihvatiti Naruči knjigu odmah!

NAJAVE

LM - METAR

Napravite najbolji Latte Macchiato - jednostavno - pomoću našeg Latte Macchiato metra:

Latte machiato metar

ZABAVA

Nasmijte se uz viceve o kavi i zabavite se uz "coffee snake" igru:

Zabava

Vi ste ovdje: Home > Globalni svijet kave > Novi trendovi
 

Novi trendovi

Capuccino

Svjetski proizvođači, prerađivači i distributeri kave postali su zabrinuti zbog daljnje stagnacije tržišta započete u zadnjem desetljeću 20. stoljeća. Pojava smanjene potrošnje kave naročito je prisutna kod mladih.

Populacija između 15 – 24 godine sve više napušta kavu tražeći zamjenu u laganim pićima kao što su vruća čokolada, čaj te razni energetski napici. Kako bi pridobili ovu skupinu potrošača, stručnjaci u razvojnim centrima razvijaju nove okuse služeći se dodacima čokolade, lješnjaka, limuna, mente, ruma, mandarine, naranče, vanilije i dr. Riječ Novitetije o bogatom izboru aromatizirane kave prilagođene ukusu mladih. Ova nastojanja usmjerana su i na poboljšanje i pojednostavljenje načina spravljanja kave.

Sve se više potiče prodaja instant napitaka na bazi kave u limenkama – omiljenoj ambalaži mladih. Uz to izumljeni su jeftini i praktični mini espresso aparati za brzu pripremu samo jedne šalice kave. Brojne ankete utvrdile su i generalne stavove pojedinih dobnih skupina prema kavi.

Skupina od 20 – 29 godina uglavnom je zadovoljna kvalitetom kave koju piju, daju prednost espressu i osjećaju se bolje nakon konzumacije. Manje gledaju na cijenu kave.
Skupina srednjovječnih, od 30 – 50 godina, smatra da je količina koju Limenkadnevno konzumiraju sasvim dovoljna, preferiraju espresso i manje im je važna cijena od užitka.

Skupina starijih osoba, iznad 60 godina nije u potpunosti zadovoljna kvalitetom kave koju piju, iako ih ne zanima njena vrsta i podrijetlo. Pokazuju manji interes za espresso i instant napitke na bazi kave. Smatraju da je kava dobar način opuštanja i više su zainteresirani za medicinske novosti i otkrića vezana uz kavu i njene učinke na zdravlje. Cijena kave im je naročito važna.

Trend iz 90-tih godina 20. stoljeća postavio je kavu na vodka cappuccinopijedestal najpopularnijeg, najdostupnijeg i najčešće konzumiranog pića današnjice. Kava je postala razlogom društvenog okupljanja i druženja. U vrlo ugodne ambijente caffe-barova uvode se suvremeni inovativni sadržaji. Caffe – barovi ne poslužuju samo različite vrste kave i napitaka na bazi kave, već počinju pružati i druge usluge. Sve je više “net-barova” u kojima mušterije uz kavu mogu koristiti internet i komunicirati sa cijelim svijetom. Pojedini caffe – barovi uvode i druge vrste usluga za svoje mušterije, profilirajući se u čitaonice, knjižare itd.

Mnogi proizvođači kave u borbi za tržište ne opskrbljuju barove samo kavom, već im besplatno ustupaju kompletnu opremu, od caffe – aparata, šalica i ostalog pribora. Uz to, brinu se i o održavanju i servisiranju opreme pod uvjetom da uzimaju i poslužuju samo njihovu kavu, uz obavezno isticanje reklamnih panoa na ulazu u barove.