Promijeni veličinu fonta

Započni novu temuOdgovori Stranica: 1/1.   [ 8 post(ov)a ]
Autor/ica Poruka
 Naslov: Kako napraviti cappuccino i espresso u moki (step by step)
PostPostano: pon 13. svi 2013, 17:45 
Polako se budi
Polako se budi

Zahvalio: 3 put/a
Hvaljen: 1 put/a
Evo dragi narode odlučio sam malo doprinjeti ovoj zajednici i forumu tako što sam odlučio s vama podjeliti način na koji radim gore navedene napitke u moki. Kao prvo ja sam potpuni amater i cijeli proces je produkt moga vlastitog iskustva i sve je rađeno u kućnim uvjetima, želim samo pomoći ljudima koji se prvi put susreću sa mokom da vide na kakav se način radi. Naravno da su poželjne konstruktivne kritike radi daljnjeg mog usavršavanja i pomoći budućim čitateljima. ;) coff7

Ovdje je link na album gdje se nalaze slike sa opisima po koracima, nadam se da vam se sviđa i da ćete uživati! Pozdrav i hvala! coff7 coff21 coff43 ;) :grin:

https://www.facebook.com/media/set/?set ... a697891956

Vrh
 Profil Pošalji privatnu poruku  

Naslov: Re: Kako napraviti cappuccino i espresso u moki (step by ste
PostPostano: pon 13. svi 2013, 22:35 
Totalno kofeiniziran
Totalno kofeiniziran

Zahvalio: 2 put/a
Hvaljen: 9 put/a
Evo prva primjedba na mlinac kojeg koristiš.
Vrti se na prevelikom broju okretaja pa pregrije kavu,a to je loša osobina. Bolji bi ti bio ručni mlinac, npr onaj stari za tursku kavu jer se na njemu može namjestiti finoća.

Vrh

PostPostano: uto 14. svi 2013, 10:26 
Polako se budi
Polako se budi

Hvala kolega, ali to sam baš napisao, da nažalost nemam ništa slično osim ovoga, tako da parola je snađi se, ali svakako sam svjestan problema. Hvala na kritici! ;) :grin: coff7

Vrh

PostPostano: uto 14. svi 2013, 10:41 
Totalno kofeiniziran
Totalno kofeiniziran

Zahvalio: 2 put/a
Hvaljen: 9 put/a
Nemam fb pa sam vidio samo slike preko mobitela :-D

Vrh

PostPostano: ned 26. svi 2013, 23:27 
Totalno kofeiniziran
Totalno kofeiniziran

Zahvalio: 4 put/a
Hvaljen: 3 put/a